לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The High Windows



Avatarכינוי:  Riverside

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2021


נתת לי להאמין לראשונה בחיי שמישהו רוצה אותי, ועוד חתיך כמוך?

הביטחון העצמי שלי עלה מאוד כשהייתי איתך. לא רציתי שהבוקר יבוא ותעזוב כלכך מהר, הלוואי ויכלנו לעשות לנו בוקר רגוע ולהישאר מכורבלים למשך שעות. 
לא חשבתי שהלב שלי יישבר אחרי חודשיים רומנטים איתך. כנראה שכן, ומרוב הכחשה המשכתי להתראות איתך לעוד מספר חודשים ארוכים, כי לא יכלתי באמת לשחרר אותך. 
אז שיקרתי לעצמי שזה רק לכיף ושאין יותר רגש, אבל הוא תמיד תמיד היה שם, עד היום. ובגלל שאנחנו לא זוג אלא "סתם" יזיזים, מרגיש לי שקצת מזלזלים בתחושות שלי כלפיך. איך את יכולה לאהוב סתם יזיז? אתם לא צריכים להגיד לי את זה רשמית, אבל אני שמה לב לטונציה שלכם, לגלגלים בראש שמסתובבים שעות נוספות בכדי לנסות להבין את ההגיון מאחורי קשר כזה. אני רואה עליכם את המחשבה שזה מתכון לאסון. אבל כן, אפשר לאהוב מישהו שלא מוגדר כבן זוג.

אני מרגישה מפגרת שנותנת לעצמי להישאב אלייך חזרה כל פעם מחדש בידיעה שזה לא מוביל לשום מקום. 
נתתי לך את כל כולי בעוד שאני הסתפקתי במועט שהצלחת להביא לי. 

אני לא מצטערת שהגחת לחיי, למדתי המון מהתקופה איתך. בשבילך זב היה רומן באר שבעי חולף ובשבילי הרבה הרבה יותר.

לתקופה הרגשתי כמו בסרט רומנטי זול וקיטשי, עטינו עלינו מסיכות של זוגיות ושיחקנו את עצמינו מאוהבים כשבפועל רק חיפשנו תשוקה לממש וחברה לנצל. 
אתה כבר סמסטר שני בבאר שבע, מצאת לך חברים משלך, אתה עסוק בלימודי המחשבים העמוסים ואינך עוד צריך בי. אתה שחררת אותי כבר מזמן, וכנראה שהגיע תורי. 
קיוויתי שזה יקרה כשבחור אחר תפס את ליבי, וזה לא קרה. כך הייתי יכולה להגיד לך בטון מתנשא- אתה רואה? אני כבר לא זקוקה לך.ידי על העליונה. בפועל, הקשר התפוגג באשמתך, ואני נותרתי רודפת ומתחננת לעוד קצת, רק עוד מפגש אחד אחרון ודי. 
אז אני קמה מהברכיים, עומדת זקופה ומראה לך שאיני עוד רוצה להיות זקוקה לך. עכשיט רק נשאר להפנים את זה בלב, ולהפסיק להתגעגע אלייך בכל יום.


נכתב על ידי Riverside , 26/4/2021 14:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,521
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRiverside אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Riverside ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)